Başlıklara tıkladıkça Rastgele yeni kayıtlar gelicektir
Min Ruhi..
İki İnsan Sureti hayal et.. bunlardan birinde, "Ruh" (Min Ruhi) yok,
dersen.. ya o birinin bedeni "ölmüş" bunu kastediyor olursun (ki o suret
o zaman yerde olması lazım), ya da, o birinde, "Allah yok", demiş
olursun.. Halbuki Taş bile, O'nun Ruh'undan nasibsiz değildir, ki
İnsan'a Kendi Ruhumdan buyurmuştur.. He sen Ruh Kelimesini sadece "Onun
Arabası var ama Ruhu yok" anlamında kullanıyorsan, o zaman
sen yine mesela sadece İsa Allah'ın Ruhundandır demiş olursun ki, o
halde başka hiçbir İnsan Sureti bulunmaması, hepsi hayvan, bitki taş
toprak olması lazım gelirdi.. Çünkü Allah neye ne suret vereceğini çok
iyi bilir.. Kaldı ki İnsan'ın hiçbir zaman hakikati değişmez; Ömer bu
anlamda aynı Ömer'dir.. Onun hatta Sıfatı da değişmez! Sadece onun
nefsiyle Kendisine örttüğü için bilemediği Öz Hakikati, Allah tarafından
ona açılır.. Yani onun Özü asla değişmez.. Eğer Allah bir İnsan
Suretini Maymuna veya Domuza çevirirse yine bu onun Allah'tan bir Ruh
olduğu Hakikatini değiştirmez, fakat Cehenneme hapsolacağı gibi başka
bir suret'e veya vehm'e veya Bilgisizliğe hapsolur!.. Yani, İnsan'a
sonradan bir şey girmedi.. Ve ki zaten Ruh, Bedenden öncedir.. Ruh
değişmez, başkalaşmaz, oluşmaz, Potansiyeli de olmaz vb!.. Senin bu
konuda yetersiz bir bilgi ve görüş sahibi olduğunu sana uzun uzadıya
anlatır Dostça gösterirdim, lakin sende "Onun arabası var ama Ruhu yok"
cihetinden Muhabbet de ne yazık ki örtülü!.. İnat da cabası! Anlatsam ne
fayda Keşfin de olmadıktan sonra!