Başlıklara tıkladıkça Rastgele yeni kayıtlar gelicektir

Atatürk ~ Laiklik

Peygamberin karikatürünü yaptırmazken, atatürkün putu bile yapılmış..

Laflarıma dikkat edersen kötüce bişey söylemedim.. Heykel elbette Put değildir de Put haline getirilen bir "İnsan"dır ve o insan öyle tek başına bir iş yapıcak güçte yeryüzünde ne bir Tanrı ne de Peygamberdir.. Abartmamak lazım, bence heykel bu anlamda puttur.. Bu ülke onbinlerce müslüman şehidin eseri iken adları anılmaz, dinleri atatürk maskesi putu gölgesinde hor gürülür oldu.. Yani atatürk diye öle memleketi tek başına kurtaran bi tanrı yok.. Ayrıca şapka inkılabı gibi abuk sabuk ne idüğü belirsiz komik inkılaplar sadece atatürk tarafından yapılmamış, osmanlı zamanında da fes ve kılık kıyafet kanunları inkılapları yapılmış yine kafalar kesilmiştir.. Afedersin hem benim kalbim temiz kılık kıyafetle olmaz de hem de kılık kıyafetle inkılap yap kafa kes, yemezler uyumayalım ! Zalim zalimdir isterse babam olsun.. Biz bu ülkeyi onbinlerce şehidin o mübarek imanıyla kurtardık, şapka inkılabı dil inkılabı gibi komik abuk sabuk inkılaplar ile de şu an o imandan uzaklaşmış atalarımızdan uzaklaşmış olduk.. Abuk sabuk bi modern dünya özentiliğinden ibaret ! Abartmıyalım uyumayalım ! Şimdi o modernliğin getirdiği imansızlık yüzünden dünya ileri gitmedi, betonlar içine kapitalizm içine sıkıştı, dinsiz ahlaksız kıyafeti modernlik zanneden, götünü başını göstermeyi hürriyet zanneden asalaklar olduk ! Uyumayalım ! Söz uzar, ben mimar sinan resim bölümü okudum elektronik müzik yapıyorum ve dindarım, sanat nedir modernlik nedir din nedir gayet iyi biliyorum, kötü niyetli konuşmuyorum sadece horultuya ve beylik laflara tahammülüm yok..

Burada şehid hükmünde bin tane tekke zaviyeyi geri kafalılık say, sonra git ankaradaki türbede bi deftere türkiyenin durumunu haber ver, atam atam diye seslen, saygı duruşu yap.. al sana modernlik !..