Başlıklara tıkladıkça Rastgele yeni kayıtlar gelicektir
İnsan Bilinci ~ İnsan ~ Nefs-Doğa ~ Fıtrat-Yaratılış ~ Evrim Teorisi ~ Eşref-i Mahlukat ~ Ahlak ~ Felsefe ~ Din - Tasavvuf
Kendi Düşüncenden dahi olsa, harhangi bir fikrin Olumsuzlanması İnsan
Bilincinin kanıtıdır. Eğer olumsuzlama Bilinçli görünmüyorsa
Nefs'tendir, yani İnsanın Hayvansal Doğasından..; Kıskançlık-Hased ve
Yaltaklanma, Hırs vb gibi.. Bu iki birbirine zıt durum ise İnsan
Fıtratının Varlığının Kanıtıdır. Bu "durum"un reddedilmesi
olumsuzlanması Akli yönden "Çelişki"ye benzediği içindir.. Kamil İnsan
Fikir Üreten, Düşünen olmasa dahi, Nefsine (Ego) - Hayvansal Doğasına
karşı çıkabilir durumdadır; Yani "İnsan"
mükemmel olmasa da herhalükarda Bilinçlidir. Biz Evrim Teori'sinin ve
özellikle Tarihselciliğinin İnsan'lara sanki mutlak gerçeklermiş gibi
dayatılmasını olumsuzluyoruz; dinî bağnazlık ne ise bizim için Evrim
Tarihselciliğinin mutlak gerçek tarihmiş gibi dayatılması da aynı
öyledir. Evrim Teorisinin kendisinin "Mutlak" Gerçek gibi sunulması ve
dayatılmasını ise şimdilik, birbirleriyle ihtilaf içinde olan Evrimci
Bilim Adamlarına bırakıyoruz. Sözümüze dönersek; Adem'den (as) sonra
İnsan ne kadar hayvanlaşmış ve şeytanileşmiş olursa olsun söz ettiğimiz
Asli Fıtratını Yaratılışını hiçbir zaman kaybetmemiştir,
kaybetmeyecektir. Hatta, İnsan'ın Suret'i ve Delisi dahi Özel bir
konumdadır, Sırrında, Eşref-i Mahlukattır.. "Ahlak", Nefsine, Hayvansal
"Doğa"sına uymamak ve Bilinçli olmakla derecelenebilir. Bu sözlerimizde
Hayvanların aşağılanması söz konusu değildir çünkü onlar Fıtratlarından
çıkmazlar; - "İstisna", her alanda ve durumda mümkündür- Bazı
İnsanların hayvandan aşağı düşmeleri yaratılış gayelerinin dışına
çıkmalarıdır; bütün anlamlarıyla Ahlaksızlaşmasıdır. Nefsini bilen
Rabbini ( Ve Aşkın İlah'ı ) Bilir; Kendini tanımayan "İnsan" asla Kamil
olamaz.